Ny release – april 2015

Vi har nu släppt ytterligare en ny version av eBemanning. Aprils release innehåller bland annat en helt ny form av tidrapportering.

Ny tidrapportering
En stor tidstjuv är det ständiga jagandet efter tidrapporter. För konsulten är det en belastning att i efterhand registrera veckans tider och för konsultchefen är det tröttsamt att påminna om att det är dags att tidrapportera.

Genom att använda eBemannings nya tidrapportering i realtid slipper ni en stor del av detta!

Förutom att ni får in tidrapporterna i realtid så får ni också kontroll över avvikelserna i realtid och kan hantera dessa direkt. Det gör att ni alltid vet exakt hur bemanningen ser ut i varje givet ögonblick. Om det är några vakanser någonstans så vet ni det lika snabbt som kunden och kan agera direkt. Ni får bättre kontroll och mindre administration!

Vi berättar gärna mer om hur ni kommer igång med tidrapporteringen på ett smidigt sätt.  Självklart ingår den i er licens och kostar inget extra. Kontakta support@primelink.se eller ring oss på 08-410 146 40 så hjälper vi er.

Övrigt
Förutom den nya tidrapporteringen har följande förbättringar gjorts:

  • Ny fakturaspecifikation som visar fakturautfallet per person och dag.
  • Förbättrad hälsningsfras i bekräftelsen till kund.