Ny release – april 2017 - Zerolime Rekryterings- och bemanningssystem

Ny release – april 2017

Om du ofta skapar nya uppdrag är det nu smidigt att kopiera uppdrag. Du går in på uppdraget du vill kopiera och klickar helt enkelt på ”Kopiera uppdrag”. Du kan då välja om du vill kopiera till samma kund som du är inne på, eller till en annan, valfri kund. En mängd information följer med i kopieringen vilket gör att går snabbt och smidigt för dig att jobba vidare med uppdraget.

Vi har även tagit fram en ny rapport som vi kallar för ”Faktureringsgrad”. Rapporten är lämplig att använda när ni vill få en överblick över hur effektiv faktureringen är. Dels för att se hur mycket av lönetimmarna som faktureras, men även för att se hur mycket garantilön och sjuk som finns samt hur faktureringsgraden förändras över tid.

Vi har utökat rapporten ”Avslutade eller påbörjade anställningsperioder” med mer information. Rapporten är lämplig att använda om ni inte använder en av våra integrationer för att exportera de anställda till lönesystemet. Rapporten visar nämligen vilka personer som har börjat eller slutat under månaden och som då behöver hanteras i lönesystemet.

Till sist har vi även byggt ut vår samling av wordtaggar med ett gäng nya taggar. Taggarna används för att ni enkelt skall kunna skapa egna mallar som ni använder i systemet. Exempel på våra mallar är anställningsavtal, uppdragsbekräftelser, arbetsgivarintyg osv.

Om ni har några frågor kring den nya versionen är ni så klart varmt välkomna att kontakta oss!

Telefon: 08-410 146 40
E-post: support@primelink.se